niedziela, 26 lutego 2017

Test: szelki i smycz od Furkidz


Dziś jest recenzja już planowałam ją napisać od kilku dni ale ciągle przekładałam więc dzisiaj powstała. (To jest moja pierwsza recenzja), więc żeby nie przedłużać - do rzeczy

Furkidz: ma w swojej ofercie szelki, obroże, smycze, adresówki  i  legowiska. Do wyboru mamy 4 rozmiary i mnóstwo wzorków. My mamy szelki w typu Guard Comfort we wzorze Fox Word w rozmiarze M..

Pierwszy plus, który rzucił mi się w oczy po otwarciu paczuszki to śliczna oprawa. Szelki i smycz były w dużej  kopercie w ślicznym białym woreczku...

Drugi plus doceniła już sama Riko - są mocne szwy

Już nie ma wątpliwości, nitka jest porządna - to nić kaletnicza. To nie jest nić, którą przerwiecie w rękach. Szwy są równiutkie, podwójne w newralgicznych miejscach, przeszycia w kopertkę.

Zatrzask ma odpowiednią wielkość do szelek.

Ciągnęliśmy i szarpaliśmy na różne sposoby - nie puszcza, nie trzeszczy. Ładnie swobodnie chodzi, dobrze się rozpina i zapina. Zdecydowanie fajny dopasowany gabaryt.

Po deszczowym brudnym spacerku wyglądały szelki tak:





                                        















Więc szelki wskoczyły do pralki. Szybko się wyprały i wysuszyły. Niestety dolny odcinek szelek już nie wyglądał jak nowy, ponieważ nie idzie go doprać.



Okucia są mocne i sprawne nie rdzewieją ani nie zdzierają się.

Jak leżą?

Szelki reguluje się bardzo łatwo i szybko, od razu wskoczyły na grzbiet Rika i leżą idealnie! :)


Smycz Comfort przepinana


Przy zakupie smyczy można wybrać dwie długości: 210cm lub 300cm i trzy szerokości: 1,5cm , 2,0cm, 2,5cm. Można wybrać czy chcesz mieć obszyte wzorkiem całą smycz czy nie. My mamy długość 210cm , szerokość: 2,0cm i nie obszytej wzorkiem całej smyczy.

Przy smyczy wszystko jest idealnie jak przy szelkach, bardzo porządna nić. Metalowe karabińczyki nie rdzewieją. Można przepinać na różne sposoby.

Ich zdecydowanym plusem jest to, że mimo ostrych harców, nie przesuwają się na bok w trakcie użytkowania.


Nie ma co tu podsumowywać - nie mam żadnych zastrzeżeń ani do firmy, ani do produktu - a wręcz przeciwnie. Mogę z czystym sumieniem już w tym momencie powiedzieć, że POLECAMY


Mam nadzieję, że następna recenzja pójdzie mi sprawniej. :)

 Napiszcie w komentarzach co sądzicie o Furkidz i jak wam się czytało moją pierwszą recenzję.. chętnie poczytam. :)   Zapraszam do obserwowania, będę się starać, żeby posty pojawiały się co tydzień.. :)
                                                           Pozdrawiamy E&R

















3 komentarze:

  1. Dla mnie genialnie jak na pierwsza recenzje czekamy na kolejne
    N&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja!
    Ps. Cudne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna recenzja, a zdjęcia śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Test: Fotoobrazy Saal Digital

Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły? To zapraszam do recenzji. ...