poniedziałek, 30 stycznia 2017

Legowisko dla psa



Materiały do zrobienia legowiska:
- skrzynka
- farba (najlepiej olejna, ja miałam farbę do ścian)
- pędzle
- foremka na farbę
- poduszka i kocyka
- ja miałam jeszcze małego pomocnika :)
- dobre chęci :)





1. Przygotuj sobie miejsce pracy np. daj gazety na podłogę.
2. Pomaluj farbą skrzynkę i poczekaj aż wyschnie.
3. Ja inną farbą napisałam imię i domalowałam wzorki bo wydawało mi się trochę za pusto.
4. Do środka daj poduszkę i koc, żeby psince było mięciutko.

                                                                                GOTOWE!



Rikowi bardzo się spodobało nowe legowisko ciągle w nim leży. Tylko dwie godziny pracy, a dużo przyjemności! :)










4 komentarze:

  1. Wow! Naprawdę super efekt i pomysł :) prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Oryginalny pomysł na legowisko. I ten fiolet w połączeniu z szarym kocykiem <3 CUDNE
    Gdyby tylko znalazło się chwilę na majsterkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;)
    Chyba musimy sobie też sprawić takie leżanko!
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń

Test: Fotoobrazy Saal Digital

Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły? To zapraszam do recenzji. ...