czwartek, 15 marca 2018

Test: Fotoobrazy Saal Digital



Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły?
To zapraszam do recenzji.



Najgorsze jak dla mnie było wybieranie zdjęć, aktualnie mam ich bardzo dużo. Najchętniej to bym wszystkie chciała umieścić na takich fotoobrazach, ale udało mi się wybrać trzy, które wydawały mi się najlepsze.



Fotoobrazy były wysłane, aż z Niemiec. Obawiałam się, że paczka przyjdzie uszkodzona, ale myliłam się. Firma zadbała o to i dokładnie je zabezpieczyła i były całe. Sama przesyłka doszła do nas migiem.

Dzięki firmie można zaprojektować produkty samemu. Trzeba tylko ściągnąć aplikacje Saal Digital. Wybrać zdjęcia i dać w odpowiednie miejsce i gotowe.




A co do jakości i wykonania obrazów.. Wykonane są bardzo starannie. Kolor jest jaki powinien być, nie ucierpiał na jakość nie wyblakł. Ostrość jest w odpowiednich miejscach.
Po jakimś czasie mogą się zakurzyć, można je wilgotną lub suchą ścierką powycierać i nic im się nie stanie.





Cena fotoobrazów zależy od wymiaru i materiału. My akurat zamówiliśmy jeden fotoobraz Dibond w rozmiarze 10x15 w cenie 38zł i dwa fotoobrazy na płótnie w rozmiarze 20x30cm w cenie 90 zł za sztukę. 



A wy macie już jakieś produkty z firmy Saal Digital? Jak nie, to z czystym sumieniem mogę wam polecić tą firmę. :D 

A na koniec jeszcze dodam krótki filmik o fotoobrazach:





1 komentarz:

Test: Fotoobrazy Saal Digital

Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły? To zapraszam do recenzji. ...