wtorek, 9 stycznia 2018

Psia szafa

Jesteście ciekawi co kryje się w naszej psiej szafie? W takim razie zapraszamy do czytania. :D


Aczkolwiek tych rzeczy nie ma za dużo.
~*~*~*~













Smycz:
1. Linka treningowa pięciometrowa-  kupiłam ją kilka miesięcy temu w zologicznym. Na tą chwile już jej nie używamy.
2. Furkidz- jest to smycz w liski przepinana. Używałyśmy ją chyba więcej niż rok, teraz tylko dopinam ją do szelek od Oskara.
3. Trixie- jest to smycz 5m automatyczna. Była to druga smycz Rika, którą kupiłam w zoologicznym. Teraz już jej nie używamy.
4. DogStyle- Bardzo ją lubimy i teraz najczęściej ją bierzemy na spacery.
5. Trixie- To jest nasza druga smycz, którą lubimy. Jest bardzo lekka i wygodna. Kupiłam ją w zoologicznym.
























Szelki:
1. AniOne- najczęściej Riko teraz je nosi, są bardzo wygodne. Kupiłam je w Maxi zoo za Voucher wygrany w konkursie.
2.Step-in- są to pierwsze szelki Rika, kupione 2 lata temu w zoologicznym. Już ich nie używamy.
3. Furkidz- szelki guardy w liski. Służyły nam bardzo długo.
4. Furkidz- szelki guardy. Nosi je Oskar.























Obroże:
1. Furkidz- obroża półzaciskowa. Odkupiłam ją od osoby prywatnej.
2. Furkidz- obroża jesienna z łańcuszkiem.
3. Furkidz- bardzo ją lubimy i często używamy.
4. Trixie- obroża z klamrą.
5. Obroża LED kupiłam ją dawno temu chyba na Allegro. Już jej nie używamy.























Kubraczki:
1. Kubraczek przeciw deszczowy, którego dostałyśmy. Jest bardzo fajny i wygodny.
2. Bluza Adidog- Kupiłam ją chyba rok temu na Allegro i do tej pory nam dobrze służy.
3. Kubraczek- był szyty na miarę. Kupiłam go specjalnie na zimę :, śnieg, mróz. Ale jeszcze go nie testowałyśmy bo śniegu nie ma. :(
























Worki/nerki:
1. Nerka- Jest bardzo pojemna i lubię ją nosić, kupiłam ją w biedronce.
2. Nerka- kupiłam ją dwa lata temu w Zakopanym, ma jedną przegrodę z przodu i z tyłu mniejszą.
3. Worek- Teraz często biorę na spacery worek, żeby wziąć więcej rzeczy i nie pchać do nerki. Ostatnio odkupiłam go od osoby prywatnej i jest bardzo fajny.
4. Worek- kupiony w Zakopanym.
5. Saszetka- kupiona w biedronce.























Zabawki:
1. Szarpak- Jeszcze Riko nie miała okazji się nim bawić. Kupiłam go w biedronce.
2. Lew- Zwykły miś pluszowy. Riko lubi bawić się pluszakami.
3. Kaczka- Jak widzicie już jest bez nosa i jednej ręki, musiałam ją zszyć. Riko ją po prostu uwielbia do tej pory. Ma też piszczałkę i kupiłam ją w biedronce.
4. Mop
5. Szarpaki- Mają amortyzator, piszczałkę i są ze sztucznego futra. Są bardzo fajne. Ostatnio po zabawie u jednego szarpaka odleciał amortyzator. Doszyłam go, ale nie wiem na jak długo będzie się trzymać.
6. Kong- Niedawno zamówiłam paczkę na zooplusie i w tym właśnie była ta zabawka. Teraz jest to druga najbardziej lubiana zabawka od Rika.
7. Sirius- kupiłyśmy go dawno temu. Riko lubi się nim szarpać.
8. Zayma craft- szarpak kupiłam na Wystawie psów we Wrocławiu. Często się nim szarpiemy. 
9. Szarpak- wygrałyśmy go w konkursie. Dla Rika jest trochę za duży, ale od czasu do czasu bawi się nim.























Dyski:
1. Fastback standard- Riko nie łapie frisbee, tylko ja uczę się rzucać. ;) Od czasu do czasu szarpie się z Oskarem. Te 4 różowe zamówiłam na Dogfrisbee, a zielony dostałam.
2. Hero pup 120- odkupiłam je od koleżanki. Szarpie się nimi Oskar.
3. Dysk sensoryczny- często go używamy do ćwiczeń.

1.  Piłka ze sznurkiem- już się nią nie bawimy, chyba kupiona w Pepco.
2. Liker- wygrałyśmy go w konkursie. Oskar się nim więcej bawi, niż Riko.
3. Piłka- kupiona w Pepco.
4. Dingo- pleciona piłka kupiona na Petsmile.
5. Chuckit Fetch Ball- Odkupiłam ją od osoby prywatnej, nie wiedziałam czy Rikowi wpadnie w gusta, ale okazało się, że teraz jest to najlepsza jej piłeczka.
6. Ażurka- kupiona w Auchan.
7. Koziołek- kupiony na Petsmile.
~*~*~*
I to tyle. Jak mówiłam przedtem, nie ma tego dużo. 

Pozdrawiamy! E&R

3 komentarze:

Test: Fotoobrazy Saal Digital

Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły? To zapraszam do recenzji. ...