wtorek, 6 czerwca 2017

Q&A - Odpowiedzi


Wpadłam na pomysł, żeby zrobić Q&A bo za wiele o nas nie wiecie. Jeśli jesteście zaciekawieni, to zapraszam do czytania :D



1. Czy posiadałaś kiedyś jakieś zwierzęta? Ile? Jakie? Jak się nazywały?

Cztery lata temu miałam dwa chomiki, Rico miał 3,5 lat i Pigi miał 1,5 roku, niestety zachorowała na raka. Od 6 miesięcy mam trzeciego chomika Stefana no i od jednego roku i ośmiu miesięcy mam psa Rika. ;)


2. Czy masz zamiar w bliskiej przyszłości posiadać jakieś zwierzę? Jak TAK to jakie?

Nie, na razie nie mam planów, ale owszem bardzo bym chciała mieć drugiego psiaka :D


3. Czy lubisz spotkania z psiarzami?

Bardzo lubię, wtedy można poznać różne osoby i psiaki i dowiedzieć się więcej rzeczy i Riko wtedy może przełamać swoje lęki przed innymi ludźmi i psami, już jest coraz lepiej ;D


4. Jaką suchą karmę je twój pies?

Riko w tej chwili jest na diecie BARF.


5. Czy Riko lubi bawić się zabawkami?

Niekiedy ma lenia i nie chce jej się ani bawić, ale najczęściej szaleje za misiem lub niedawno kupionym szarpakiem ''owca'', którego pokochała.


6. Jaka jest jej ulubiona zabawka.

Szarpak owca firmy Sirius.


7. Z jakiej firmy smaczki je Riko?

Staram się kupować z różnych firm, ale najczęściej są to: Bosh, Maced, Mrdoo, Brit, Alpha sprit, KrakVet.


8. Co stosujesz na kleszcze? Obroża czy krople?

W tamtym roku kupiłam obroże foresto, ale się nie sprawdziła bo kleszcze były, teraz mamy od 4 tygodni krople sabunol i ani jednego kleszcza.


9. Jak długo Riko jest z tobą? 

20 października będzie 2 lata. :D


10. Ile masz lat?

14 :)


11. Czy Riko lubi pozować do zdjęć?

Na widok aparatu się cieszy, więc myślę, że lubi pozować, za jedzenie wszystko mi zrobi :) ale cierpliwość też trzeba mieć.


12. Jakie macie plany na wakacje?

Na pewno spotkamy się z psiarzami na grupowym spacerku. Może zrobimy podróż pociągiem do Wrocławia na fotki. Codziennie będziemy chodzić na długie spacerki i będzie więcej treningów. Prawdopodobnie odwiedzą nas Maja i Ola z Bakusiem i Lady i może wstąpimy na wybieg w Opolu. Jeszcze dużo rzeczy na pewno dojdzie. :D


13.  Jesteś wolontariuszem w schronisku? 

Bardzo bym chciała być ale dopiero od 18 roku życia :{, ale wspieramy schronisko darami :D




14. Co cię nakłoniło do założenia bloga?

Sama nie wiem... czytałam dużo blogów i wpadłam na pomysł, że założe bloga no i tak powstał :)


15. Kto jest twoim idolem jako psi bloger?

Idolem to jest blog od Natalii czyli Psi kawałek internetu


16. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać?

Lubię i najczęściej czytam:
 Meggi MIX
 Pies do kwadratu
Ja i moja spanielka
Psi kawałek internetu
Kreatywnie z psem
Fruity team


17. Kto jest według ciebie najlepszym psim fotografem?
Hm..trudny wybór ale zachwycają mnie zdjęcia od Natalia Śliwińska i warta uwagi Aleksandra Kopeć.



18. Czy marzysz o jakieś lustrzance, obiektywie?

Na razie nie myślę o nowej lustrzance i obiektywie ... 


19. W czym przerabiasz zdjęcia?

Na razie w Picasa 3 lub Gimp, ale chcę sobie sprawić coś lepszego.


20. Czym robisz zdjęcia? Jakie obiektywy? Który najbardziej polecasz? 

Zdjęcia robię Canon EOS 1200D + Canon EF-S 18-5 mm f/3.5-5.6 IS STM, Canon EF 50mm f/1.8 II,  Canon EF-S 24mm f/2.8 STM
Z tej trójki najbardziej lubię robić zdjęcia Canon EF 50mm f/1.8 II


21. Czy posiadasz yt?

Na razie nie, pierwszy filmik prawdopodobnie pojawi się na od Rika urodziny czyli w październiku. :)


Dziękuję wam za tyle pytań, niebawem znowu pojawi się nowy post.
Dwa tygodnie temu wskoczyło aż 1000 wyświetleń na blogu to dla mnie szok, że tyle was tu było :D
Zapraszam do obserwowania.

Pozdrawiamy! :D

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na post! Można dużo więcej się o was dowiedzieć. :D
    Pozdarwiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ròwnież lubię tego typu posty :) Fajne plany na wakacje, już nie możemy się doczekać ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń

Test: Fotoobrazy Saal Digital

Niedawno otrzymaliśmy do testów fotoobrazy od firmy Saal Digital. Jesteś ciekawy jak u nas się sprawdziły? To zapraszam do recenzji. ...